Remeiart 2021
Del 4 al 20 de juny
Organitza: Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos
Lloc: Santa Margarida i els Monjos
El Remeiart va néixer l’any 2011 a Santa Margarida i els Monjos com a projecte de difusió i coneixement de les herbes remeieres impulsat des de l’Ajuntament i fet amb la col·laboració de les entitats i el teixit econòmic local amb l’objectiu de donar a conèixer les herbes des de tots els seus possibles àmbits: salut, benestar, alimentació, botànica, etc.

Aquest any el festival es durà a terme del 4 al 20 de juny.

Les Cuines i Tapes del Remeiart les podeu trobar a tots els restaurants i bars del municipi que col·laboren en aquesta proposta de difusió de les herbes remeieres a la cuina.

Enguany també han incorporat una petita guia per tal que les persones amb algun tipus al·lèrgia o intolerància coneguin els elements fonamentals de cada plat.

Totes les tapes tenen un cost de 3 euros.

Totes les tapes estaran acompanyades per una copa de cava, vi o aigua. El client que desitgi alguna altra beguda l’haurà de pagar a part.

Pots descarregar el llibret de Cuines i Tapes 2021 AQUÍ