4a Fira de Vins al Carrer
Dissabte 24 de maig de 2025
Organitza: La Vallesana Degustació
Lloc: Caldes de Montbui
LA 4ª FIRA VINS AL CARRER OMPLIRÀ CALDES EL PROPER 24 DE MAIG

El proper dissabte 24 de maig de 18.00h a 22.00h l’avinguda Pi i Margall de Caldes de Montbui s’omplirà de gent per participar a la IV Fira Vins al Carrer de Caldes de Montbui organitzada per la botiga especialitzada en vins i licors La Vallesana Degustació. A l’esdeveniment hi assistiran més de 45 cellers que presentaran i explicaran alguns dels seus millors productes (vins blancs, rosats, negres i escumosos) i tots els assistents podran degustar-los.

Per poder tastar les més de 150 referències s’haurà de comprar un tiquet que té un cost de 25,00€ per persona. L’adquisició del tiquet inclou una copa Riedel de regal, que servirà per tastar tots els vins que els participants vulguin.

Música en directe i barra d'entrepans

Per acabar de fer grossa la festa i arrodonir la jornada, durant la tarda hi haurà una actuació musical en directe l'escenari situat al costat de l'espai restauració per acompanyar els vins i sopar a l'acabar la fira.

Cellers participants

Alta Alella, Altavins, Áster, AT Roca, Balaguer i Cabré, Bàrbara Forés, Bertha, Huguet de Can Feixes, Can Sumoi, Capçanes, Cara Nord, Castell d'Encús, Castellet, Cérvoles, Clos Martinet, Clos Montblanc, Colomer Costa, Credo, CVNE, Espelt, Estones Vins, Ferrer Bobet, Giol Porrera, Gramona, Josep Grau Viticultor, Julia Bernet, Lagar de Cervera, La Rioja Alta, Llopart, Maria Rigol Ordi, Martín Berdugo, Mas Doix, Nadal, L'Origan, Oriol Rossell, Parés Baltà, Perelada, Raventós i Blanc, Rimarts, Tomàs Cusiné, Torre de Oña, Valenciso, Venus La Universal, Vins de Sinergia, Vins del Llegat, Vinyes del tiet Pere, Vitícola Sileo Weingut Sturm i Xavier Clua.


Compra la teva entrada AQUÍ