Jornades Fideus Rossejats
Del 23 de maig a l'1 de juny de 2025
Organitza: Ajuntament de l'Ametlla de Mar - Turisme l'Ametlla de Mar
Lloc: Ametlla de Mar
Del 23 de maig a l'1 de juny arriben les jornades gastronòmiques dels fideus rossejats a l’Ametlla de Mar. Aquestes jornades són l’aparador dels productes de la seva llotja, i al mateix temps, una mostra de les millors receptes culinàries dels seus restauradors.

Aquest any participen 13 restaurants en les jornades, on els seus cuiners degustaran als clients amb el plat principal de fideus rossejats, i el preu de menú oscil·la dels 28,50€ euros fins als 48 €.

Paral·lelament, el diumenge 25 de maig, tindrà lloc la Diada dels Fideus Rossejats, durant la qual tindrà lloc el tradicional concurs popular amb degustació de fideus, així com una mostra d’una sisena de cellers de vins de la DO Terra Alta. 

Consulta els menús i els preus AQUÍ