Actualitat

Gurmet.cat serà el primer congrés de màrqueting gastronòmic de Catalunya

Del 28 al 30 d'abril de 2021, Vilanova i la Geltrú (Garraf) acollirà el 1r Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya, un esdeveniment que vol ser un aparador de coneixement de noves tendències i intercanvi entre els professionals del sector gastronòmic.

| 01/06/2020 a les 13:24h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Magazine, Vilanova i la Geltrú, Node Garraf, màrqueting gastronòmic, màrqueting, gurmet.cat
Imatge il·lustrativa
L'Agència de Desenvolupament NODE Garraf i l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú han presentat virtualment la primera edició de Gurmet.cat, el Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya.

GURMET.CAT vol ser un referent de la innovació i la gestió del negoci del mercat gastronòmic. Un congrés dirigit als professionals d'aquest sector per ajudar-los a posar en pràctica les tendències de màrqueting més pioneres i marcar les pautes en la gestió comercial en tots els àmbits relacionats amb la gastronomia: innovació, gestió, sinergies i cadena de valor al consum. Un espai on els professionals del màrqueting gastronòmic s'aplegaran en un esdeveniment que té el propòsit d'exposar la innovació i les expectatives de creixement d'un sector en auge; molt particularment a Catalunya, que concentra bona part de la indústria agroalimentària més competitiva i de major recorregut internacional.

El congrés està previst celebrar-se del 28 al 30 d'abril del 2021 i tindrà com a escenari principal l'auditori de Neàpolis amb l'ús complementari d'altres espais del mateix edifici on es faran les sessions tècniques i els workshops. La programació central serà una successió de ponències rellevants i taules de casuística amb representants de les companyies de major prestigi, tot i que la programació encara està pendent de confirmar i s'anirà donant a coneixent a mesura que s'acostin les dates del congrés. El que sí han confirmat des de l'organització és que la programació girarà al voltant de tres grans temàtiques: la innovació, les tendències i la gestió del negoci.

L'eix vertebrador del certamen tindrà en compte el producte, la marca, el mercat i la comunicació, en tots els seus processos i declinacions i amb un denominador comú: la gastronomia. I està previst que, en paral·lel, els congressistes puguin participar en un programa de visites a diferents centres d'elaboració i d'especial interès per al sector.

El congrés coincideix amb una estratègia promoguda des de NODE Garraf que té com a objectiu promocionar la demarcació com a destinació de turisme gastronòmic i comptarà amb una direcció tècnica d'una consultora en comunicació. En aquesta iniciativa participen els gremis d'hostaleria de l'entorn i l'Escola d'Hostaleria de Sitges, amb el suport de la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Per saber-ne més, l'organització del congrés ha obert la pàgina web www.gurmet.cat.