ACTUALITAT

La Gala de la Guia Michelin 2021 serà aquest 14 de desembre en format digital

El lliurament de premis es retransmetrà en directe des de la Real Casa de Correos, a la Puerta del Sol de Madrid.

| 06/11/2020 a les 13:00h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Magazine
Imatge il·lustrativa
En el context actual de pandèmia, Michelin ha pres la decisió de transformar el format habitual de la revelació de les novetats de la Guia MICHELIN en un format 100% digital. Per primera vegada, tothom estarà convidat a viure l'emoció de la Gala, que serà retransmesa en directe per internet.

Michelin vol que la presentació de les novetats es transformi en "Un Viatge fins a les Estrelles". Un viatge que arrencarà el 16 de novembre amb l'estrena d'una plataforma de continguts: galaguia.michelin.es.

La Gala serà el colofó ​​a "Un Viatge fins a les Estrelles". A través d'aquesta mateixa plataforma, el dilluns 14 de desembre a les 20:00h, en directe des de la Reial Casa de Correus a La Puerta de Sol de Madrid, es desvetllaran les novetats de la selecció 2021 de la Guia MICHELIN Espanya & Portugal. N'hi haurà prou una connexió a internet perquè qualsevol persona, des d'un smartphone, una tablet o un ordinador, pugui accedir a l'experiència gastronòmica 360º.

A més, durant l'emissió de la Gala, els sis xefs més representatius de Madrid -Dabiz Muñoz, Ramon Freixa, Diego Guerrero, Paco Roncero, Mario Sandoval i Óscar Velasco- tindran un protagonisme especial que els espectadors descobriran en directe.

Inicialment prevista per al 30 de novembre, la data de la revelació es trasllada a l'14 de desembre, per fer-la coincidir amb la setmana del llançament al mercat de la publicació, que s'ha vist posposat a causa de l'impacte que el confinament ha tingut sobre el treball de camp dels inspectors. Des de la mateixa nit de l'14 de desembre, totes les novetats de l'edició 2021 de la Guia que s'anunciaran a la Gala estaran disponibles a través de la pàgina oficial de la Guia MICHELIN: guide.michelin.com/es.

Per Mònica Rius, Directora de Comunicació i Marques de Michelin, "José Vallés i el seu equip d'inspectors han estat capaços d'assegurar la selecció 2021 en unes circumstàncies adverses com les d'aquest any. Ha estat un treball de camp sense precedents, amb l'únic objectiu de no faltar a la nostra cita anual amb els nostres lectors i de donar suport a un sector estratègic tan castigat per la pandèmia".

Miguel Pereda, director de Màrqueting i Vendes de MICHELIN Food & Travel, declara: "Teníem clar que el format d'un esdeveniment tan especial, tan màgic, no podria ser aquest any com en edicions precedents. A Michelin donem prioritat a la seguretat, i més en una cerimònia d'aquesta magnitud. Per això la decisió final ha estat organitzar un esdeveniment digital. No obstant això, la proposta que es farà realitat en uns dies va més enllà d'un simple streaming i contempla un viatge apassionant per una oferta de continguts que esperem sigui atractiva per als amants de la gastronomia i gran part de el públic en general".